Φτιάξε τις δικές σου Recovery bars.

Φτιάξε τις δικές σου Recovery bars.

0 1026

Άμα δεν μπεις στην διαδικασία της αποθεραπείας αμέσως μετά την προπόνηση, η απόδοσή σου θα μειωθεί και πολύ πιθανόν να αρρωστήσετε ή να τραυματίσετε τους μύες.

Οι recovery bars και οι ενεργειακές μπάρες είναι μία από τις τροφές που είναι πρώτες στις προτιμήσεις των αθλητών ποδηλασίας. Οι πρωτεΐνες, οι υδατάνθρακες και οι ηλεκτρολύτες που περιέχουν οι μπάρες είναι τα βασικά συστατικά για την απόδοση και αποθεραπεία του αθλητή.

Φτιάξτε τις δικές σας μπάρες με ελάχιστα έξοδα και με 5 απλά βήματα.

Διαβάστε την συνταγή:

Υλικά

Βρώμη 200g
Φυστικοβούτυρο 125g
Σταφίδες, cranberries, ηλιόσπορους, goji berrie(ένα καπάκι αναμειγμένα) 150g
Μέλι 150g

Εκτέλεση

1.Ανακατέψτε την βρώμη με τα φρούτα σε ένα μεγάλο μπολ.
2. Σε ένα μικρό μπολ προσθέστε το μέλι και 2 σφηνάκια ζεστό νερό και ανακατέψτε. Έπειτα αφού το νερό με το μέλι γίνει ένα προσθέστε το φυστικοβούτυρο και ανακατέψτε καλά.
3. Ανακατέψτε το μέλι με το φυστικοβούτυρο με την βρώμη και τα φρούτα και ανακατέψτε καλά.

4. Τοποθετήστε μια λαδόκολλα σε ένα ταψί και ρίξτε το μείγμα, δώστε του μια ομοιόμορφη μορφή, σκεπάστε το και περιμένετε 2-3 ώρες. Μπορείτε να επιταχύνετε την διαδικασία με το να το βάλετε στο ψυγείο.
5. Κόψτε σε ατομικά κομμάτια και απολαύστε.

Tο cyclingnow.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.